DON'T FUCK WITH MY CAPIVARA - YEAH SKATEBOARDS - FULL VIDEO

Ecco la mia ultima fatica, 17 minuti di skateboarding made in Brasil, psichedelia, alieni e capivara.
Tutto frutto delle mie mani, della mia videocamera, della mia immaginazione e della mia forza di volontà.

My last skatevideo for YEAH SKATEBOARDS, with Brasilian good guys, psychedelic, aliens and capybaras.
Everything going out from my mind and my hands, I hope you like it!

Meu ultimo skatevideo, feito no Brasil com skateistas Brasileiros, psicodelia, alienigenas, capivaras e otima musica brasileira!
Todo feito por mim, minha criatividade para voces se empolgar no ser criativos, no skate e apreciar a musica de verdade!




DTFWMC Full VIDEO

Featuring:
Joao Vitor Alexandre
Jefferson Bill
Mizael Simao
Cristiano Caetano Augusto
Giulio Sertori
Lorenzo Lupi
Iuri Furdui
Edo Paris
Massimiliano Baratono
Vinicius Costa
Luiz Gaida

Filmed/Edited : Giulio Sertori

Additional Filming: Luiz Gaida, Cristiano, Mizael Simao, William Oda, Crio Mouro, Leo Bicalho, Rodrigo Sampaio, Diego Sarmento, Federico Casella, Alessandro Benedetti, Lorenzo Lupi, Massimiliano Baratono, Amerigo Lentini, Ruben Spelta, Jacopo Carozzi, Joao Vitor Alexandre, Rafael Estwoart, Geloko

Stop Motion/Animation/Capivaras/Super8 : Giulio Sertori

Intro Animation (yeah 10 years): Nicolas Zucchinali

Music: 
Red Boots - Telekinizes
Fuzzly - Out
O Lendário Chucrobillyman - Chicken Style
Muñoz - Breakdown
Red Boots - Falling Tree
Pantanum - Pedrada
Pantanum - Sonar

...

www.yeahskateboards.com

Comentários